Anul 2016 a venit cu frig și zăpadă, dar și cu planuri de viitor și dorințe pe care abia așteptăm să le punem în aplicare la Charisma. Pe lângă obiective de business și planuri de dezvoltare a companiei, ne-am făcut timp să punem pe resolution list și câteva lucruri pe care dorim să le îmbunătățim pentru a asigura o experiență perfectă de cumpărare clienților noștri.
Perfecționism. În 2016 ne propunem standarde și mai înalte în ceea ce privește produsele și serviciile oferite cumpărătorilor noștri, dar și mai multă atenție la detalii. Țintim să fim cei mai buni în ceea ce facem!
Pregătire. Dezvoltarea și pregătirea echipei au fost mereu un scop al nostru, dar anul acesta vom aloca mai mult timp și resurse pentru evoluția profesională a angajaților. Facem investiții pe termen lung în organizația noastră!
Receptivitate. Mereu am luat în considerare nevoile și preferințele clienților, în încercarea de a le oferi cele mai bune soluții home-deco sau propuneri de cadouri. Pentru 2016, consilierii Charisma vor fi și mai receptivi la nevoile clienților și vor acorda mai multă atenție sugestiilor primite. Feedback-ul dumneavoastră ne ajută să evoluăm!
Și, ca să punem în practică ultimul punct al listei noastre de dorințe pe 2016, avem nevoie de puțin ajutor din partea dumneavoastră. Ce așteptări și dorințe aveți de la Charisma anul acesta? Trimiteți-ne pe email la marketing@cadouridecoratiuni.ro sugestiile dumneavoastră și cele mai interesante vor fi premiate! 🙂