Resurse umane
CHARISMA reprezintă o firmă de familie. Fiecare dintre angajații companiei poate simți acest lucru, deoarece cultura companiei noastre este caracterizată de corectitudine, deschidere, egalitatea șanselor, încredere reciprocă și, nu în ultimul rând, profesionalism și performanță. Ne place ce facem și întreaga echipă investește multă energie pentru a atinge obiectivele companiei.
Viitorul pe termen lung al unei companii se construiește doar investind în oameni, iar cel mai mare capital al CHARISMA sunt angajații noștri. Expertizei, pasiunii și implicării lor le datorăm succesul. Cea mai mare parte a angajaților sunt femei (90%), iar media de vârstă este cca 30 de ani.
Cel mai important este faptul că, indiferent de poziția în companie, toți angajații au aceeași orientare spre client. Acest lucru impune o atitudine profesională a tuturor departamentelor, ce gravitează în jurul clientului și necesităților sale.
Împreuna suntem puternici
Noi suntem o echipă și, de aceea, avem nevoie de angajați orientați către lucrul în echipă. Aceasta înseamnă în mod egal comunicare și asumarea răspunderii pentru activitățile desfășurate.
Rezultatele bune sunt, bineînțeles, onorate. CHARISMA a introdus un sistem de bonusare ce acoperă toate departamentele companiei și de care toți angajații beneficiază în consecință. Încurajăm și stimulăm dezvoltarea personală și profesională continuă a angajaților noștri, cărora le oferim oportunități de avansare în cadrul firmei. În plus, dedicarea și fidelitatea acestora este răsplătită prin diferite activități ce țin de cultura organizațională a companiei, cum ar fi excursii, teambuilding-uri, petreceri de Crăciun sau de 8 Martie.
Angajații noștri – cel mai mare capital al companiei
Pentru a ajuta compania să crească, dorim să angajăm cei mai buni oameni și să îi sprijinim să-și dezvolte abilitățile. La CHARISMA, teoria se îmbină cu practica. Avem un sistem intern de instruire cu traineri cu experiență în stagii tematice. Pe lângă aceste stagii, pregătirea noilor angajați se face permanent, direct la locul de muncă, prin faptul că fiecărui angajat experimentat i se alocă un practicant.